یادگاری ها

شعر ها و دل نوشته هایم

یادگاری ها

شعر ها و دل نوشته هایم

توجه

Saturday, 3 September 2016، 10:24 PM


ای سوزش کتری من 

ای قل قل فطری من 


ای ماه تاب آب رو 

ای گریه باز خواب رو



بندی به افکارم زدی 

پیوند تکرار م زدی 

 

با هر لغت جارم زدی 

داروغه جان دارم زدی



ای سرو های سبز من 

ای برگ های نبض من 


ای طوطیان زرد رو 

ای شاخه های هرز رو



یک بار زخمم میزدی 

یک بار مرهم میزدی 


با اینکه کم کم میزدی 

انگار در هم میزدی



ای جام از شبنم بزن 

ای اشک از مشکم بزن 


ای در شکن ها مو به مو 

ای آفتاب تیره رو



گرمی به سرما یم زدی 

سودی به سرمایم زدی


در آه ها (ها)یم زدی 

بی نامه امضایم زدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/09/03
JUST DO

نظرات  (۱)

سلام بیا تا حرف نو بشنوی و امضات کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی